Szolgáltatási feltételekClara Cipő webáruház
clara-cipo-logo

Üdvözöljük Weboldalunkon! Köszönjük, hogy vásárlásával minket tisztel meg bizalmával! Webáruházunk női- és férfi cipők, táskák, kiegészítők értékesítésével foglalkozik. Kérjük, hogy megrendelése véglegesítése előtt figyelmesen olvassa el a jelen dokumentumot, mert megrendelésével Ön elfogadja a jelen Általános Vásárlási Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) tartalmát!

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek. Webáruházunkat belföldi Vásárlók részére hoztuk létre. Szerződéskötés csak magyar nyelven jöhet létre.

Amennyiben a  jelen ÁSZF-fel, a weboldal használatával, az egyes termékekkel, a vásárlás menetével kapcsolatban kérdése merült fel, vagy amennyiben egyedi igényét szeretné velünk megbeszélni, úgy kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken!

Jelen ÁSZF tartalmazza a https://claracipo.hu weboldalon (továbbiakban:Webáruház) elérhető szolgáltatások az  igénybevevő (továbbiakban: Vásárló) általi használatának feltételeit.

Tartalomjegyzék:

  1. Böngészés és regisztráció
  2. Vásárlás és megrendelés menete
  3. A megrendelések feldolgozása és teljesítése
  4. Szállítási és fizetési információ
  5. Árak megadása, eljárás hibás ár esetén
  6. Elállási jog
  7. Jótállás/ Szavatosság
  8. Panaszügyintézés
  9. Szerzői jogok
  10. Adatvédelem

A jelen Általános Szerződési Feltételek 2017.11.15. napjától hatályosak és visszavonásig hatályban maradnak. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot.

A szolgáltató (továbbiakban: Eladó)

Név: Hörnyékiné Tóth Klára EV.

Székhely: 7090 Tamási, Rákóczi F. u. 3.

Levelezési cím: 7090 Tamási, Rákóczi F. u. 3.

Nyilvántartásba vevő hatóság: NAV Tolna Megyei Adó- és Vámigazgatósága

Nyilvántartási szám: 43259501

Adószám: 67081079-1-37

Képviselő/kapcsolattartó: Hörnyékiné Tóth Klára

Telefonszám: +36 30 685 8932

E-mail: claracipobolt@gmail.com

Honlap: https://claracipo.hu

Bankszámlaszám: 10408155-50526776-74741003

Adatvédelmi nyilvántartási szám:

Iparkamarai regisztrációs szám:

Tárhelyszolgáltató adatai:

Név: AB Plusz Bt.

Székhely: 2049 Diósd, IV. Béla Király utca 48.

Elérhetőség: +36 1 145 0509, abplusz@abplusz

Vásárlási feltételek

1. Böngészés és regisztráció

Webáruházunk működését az elektronikus kereskedelmi törvény (2001. évi CVIII. törvény) szabályozásának megfelelően mutatjuk be az alábbiakban.

A webáruházban történő böngészéshez, a termékek megtekintéséhez nem szükséges előzetes regisztráció. Amennyiben többször szeretne oldalunkon vásárolni, érdemes regisztrálnia, hiszen fiókjában megadhatja és szerkesztheti a számlázási és szállítási adatokat, valamint láthatja előző rendeléseit is. A bejelentkezéshez felhasználói nevére és jelszavára van szüksége.

Oldalunkon kategóriákba sorolva böngészhet és választhat terméket, majd arra kattintva, több nézetben is megtekintheti azt. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól! Nem vállalunk felelősséget a webáruházban megjelenő kép és a megrendelt termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.

A „Részletes jellemzők” gombra kattintva olvashat a termék tulajdonságairól. A honlapon lehetőség van kulcsszó alapján is keresni.

Regisztrálni a „Fiókom” menüpont gombra kattintva lehet. Ehhez meg kell adnia nevét, számlázási címét, telefonszámát, e-mail címét és jelszavát, majd a „Fiók létrehozása” gombra kell kattintani.  Az adatok a megrendelés teljesítéséhez szükségesek.

 A regisztrációt magyar nyelven tudja elvégezni.A regisztráció során megadott adatok módosíthatóak, és törölhetőek a megrendelés elküldése előtt. A Felhasználó köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait. Az Eladót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely, nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.

A regisztráció elküldése után az email címére egy üzenet fog érkezni, amely tartalmazza hozzáférését a webáruházhoz. Awebáruházunk a fenti információkat az adatvédelmi nyilatkozatának megfelelően használja fel.

2. Vásárlás és megrendelés menete

  1. Miután kiválasztotta a terméket,megjelölte a megfelelő méretet, helyezze azt a kosárba a „kosárba tesz” gombra kattintva. A Felhasználó a kosár tartalmát a „Kosár” menüpont segítségével ellenőrizheti, kiürítheti. A személyes adatait, szállítási címet a megrendelés véglegesítéséig módosíthatja.
  2. Következő lépésként a Felhasználónak ki kell választania a számára megfelelő szállítási és fizetési módot. (részletek lejjebb)
  3. A rendelés összesítő oldalon lehetőség van a rendeléshez kapcsolódó információk megtekintésére, és módosítására. Itt láthatja a kosár tartalmát, a fizetendő végösszeget.  Amennyiben kérdése, kérése van, azt a „Megjegyzések és különleges kérések” rovatban megteheti.
  4. A megrendelését az „Adatok ellenőrzése” gombra kattintva véglegesítheti . Erről a menüpontról csak akkor tud továbblépni, ha minden adatát megfelelően kitöltötte és elfogadta az ÁSZF feltételeit! És végül használja a „Fiók létrehozása és irány a pénztár” vagy „Vendégként megy a pénztárhoz” gombot.
  5. A „Megrendelés megerősítése” gombra kattintva lezárja a rendelését. Ön ezzel tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni. Nyilatkozata fizetési kötelezettséget von maga után, amennyiben az Eladó visszaigazolása megtörténik. Megrendelését legkésőbb 24 órán belül visszaigazoljuk e-mailben! A szerződés az Ön által tett ajánlatnak az Eladó által történő elfogadásával jön létre.

3. A megrendelések feldolgozása és teljesítés

  • Rendelését a nap bármely szakában leadhatja, viszont a megrendelések feldolgozása munkanapokon 9-17 óra között történik. Amennyiben a megrendelését a munkaidő lejárta után adja le, az azt követő napon kerül feldolgozásra.
  • Szállítási határidő a megrendelés visszaigazolásától számított 1-3 munkanapon belül történik, raktárkészlettől függően.
  • Leon  termék esetén előfordulhat hosszabb szállítási idő, amennyiben után gyártást követően  tudjuk a rendelést teljesíteni, erről a Vásárlót e-mailben értesítjük!
  • Amennyiben a terméket egy meghatározott napra kéri, ezt kérjük jelezze a „Megjegyzések és különleges kérések” rovatban!
  • A csomag DPD futárszolgálat részére történő átadása után e-mailben értesítjük a kiszállítás várható időpontjáról.
  • Az ÁSZF alapján  az Eladó a termék tulajdonjogának átruházására, a Vásárló a vételár megfizetésére és a megrendelt termék átvételére köteles.
  • Az Eladó esetleges késedelme miatt a Vásárló jogosult póthatáridőt kitűzni. Amennyiben az Eladó ez időn belül nem teljesít, a Vásárló jogosult a szerződéstől elállni.
  • A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő a rendelés visszaigazolásától számított legfeljebb 30 nap. Ez a szállítási határidő tájékoztató jellegű, az ettől történő eltérést minden esetben e-mail útján jelezzük.
  • Előfordulhat, hogy a honlapunkon szereplő egyes termékek gyártása megszűnt. Erre tekintettel fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag az Önnel történő egyeztetést követően kerülhet sor. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg az Ön részére 5 munkanapon belül.

4. Szállítási és fizetési információ

Szállítási módok:

  1. Személyes átvétel üzletünkben
    Nyitvatartási időben (9:00-12:00, 13:00-17:00) üzletünkben átveheti a megrendelt terméket. A megrendelés "személyes átvétel"-lel nem jelent vételi kötelezettséget, de a visszaigazolás után biztos lehet benne, hogy három napig nem adjuk el másnak a terméket.
  2. Házhozszállítás futárszolgálattal
    A házhozszállítást a DPD futárszolgálat végzi, amelynek díja 20.000 Ft bruttó rendelési érték alatt 1.200 Ft, 20.000 Ft felett INGYENES. A vásárló a szállítás teljes költségének csupán egy részét állja ezzel az összeggel, a további költségeket (a szállítási költség fennmaradó részét, az utánvét költségét, a csomagolás költségét) cégünk állja. A csomagokat a futár 8 és 17 óra között szállítja ki a megadott szállítási címre. Kérjük, olyan címet adjon meg, ahol a futár egész nap átadhatja a terméket munkaidőben!

Fizetési módok:

  1. Utánvéttel
    Fizetés a futárszolgálat munkatársánál készpénzben a termék átvételével egyidőben.
  2. Banki átutalással
    Ebben az esetben a vásárolt termék kiszállítását csak az ellenérték beérkezését követően indítjuk. Kérjük, hogy az utalást csak a Vásárló e-mail címére kiküldött SZÁMLA ellenében kezdeményezze! A közlemény rovatba, kérjük írja be az e-mailben kapott RENDELÉSI SZÁMOT!
    50.000 Forint feletti megrendelés esetén csak előre történő utalás után áll módunkban kiküldeni a megrendelt termékeket.
    Az át nem vett csomagok szállítási költségét és a sikertelen szállítással kapcsolatban felmerült egyéb költségeket a megrendelőre terhelhetjük!

    Az átutaláshoz szükséges adatok:
    Kedvezményezett bankja: K&H Bank
    Kedvezményezett neve: Hörnyékiné Tóth Klára
    Kedvezményezett számlaszáma: 10408155-50526776-74741003
    Adószám: 67081079-1-37

5. Árak megadása, eljárás hibás ár esetén

A webáruházban feltüntetett árak forintban értendők, tartalmazzák a 27%-os ÁFÁ-t. Az árak tájékoztató jellegűek, az árváltozás jogát fenntartjuk. A termékek árai nem tartalmazzák a házhozszállítás díját, azok külön vannak feltüntetve.

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, arról teljes körűen tájékoztatjuk vásárlóinkat. Az akciós termékek esetében mindig a készlet erejéig tudjuk garantálni a kiszállítást, így a készleten felüli (esetleges rendszerfrissítések előtti) rendeléseket nem áll módunkban teljesíteni.

Amennyiben hibás ár kerül a Webáruház felületére (pl. technikai hiba miatt), akkor az Eladó nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vásárló elállhat vásárlási szándékától. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.

6. Elállási jog

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § értelmében minden vásárlót megillet az elállás joga. Ebben az esetben kérjük jelezze szándékát e-mailben (claracipobolt@gmail.com).

A Vásárló a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Ha a szerződés megkötésére a Vásárló már tett ajánlatot, akkor a vásárlót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.

Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tétel vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.

Az Eladó kötelezettségei:

  1. Az Eladó visszatérítési kötelezettsége
    Amennyiben a Vásárló eláll a szerződéstől a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően, az Eladó legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is.
  2. Az Eladó visszatérítési kötelezettségének módja
    Elállás vagy felmondás esetén az Eladó a visszatérítésre a vásárlás során használttól eltérő fizetési módot is alkalmazhat, ha a Vásárló beleegyezik, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A Vásárló által hibásan megadott bankszámlaszám vagy postai cím következtében történő kár miatt az Eladó-t felelősség nem terheli.
  3. Többletköltségek
    Ha a Vásárló kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, az Eladó nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Ilyen esetben a feltüntetett általános szállítási díjtételek erejéig áll fenn visszatérítési kötelezettségünk. 
  4. Visszatartási jog
    Az Eladó mindaddig visszatarthatja a Vásárlónak visszajáró összeget, amíg a Vásárló a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte. Utánvéttel feladott küldeményeket nem áll módunkban elfogadni. 

A Vásárló kötelezettségei

  1. A termék visszaszolgáltatása
    Amennyiben a Vásárló eláll a szerződéstől a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni, illetve az Eladónak vagy az Eladó által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni.
  2. A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségek
    A terméket az Eladó címére kell visszaküldeni, ennek költsége a Vásárlót terheli.
  3. A Vásárló felelőssége az értékcsökkenésért
    A Vásárló kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A Vásárló a terméket köteles épen megőrizni, azt csak a kipróbáláshoz szükséges mértékben használni, zárt körülmények között felpróbálni, ellenkező esetben a termék használtnak minősül.
  4. Az elállási jog kizártsága
    A Vásárlót abban az esetben nem illeti meg az elállási jog, ha olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vásárló személyére szabtak.

Nyilatkozat-minta elálláshoz

Címzett: Hörnyékiné Tóth Klára EV.

Cím: 7090 Tamási, Rákóczi F. u. 3.

 Alulírott/ak  ………………  kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A vételárat az alábbi bankszámlaszámra kérem visszautalni (abban az esetben töltse ki, ha szeretné, hogy a vételárat banki átutalással fizessük vissza):

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt………………….

7. Jótállás/Szavatosság

A vásárlói tájékoztató jelen pontja a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 9. § (3) bekezdése felhatalmazása alapján a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 3. számú melléklete alkalmazásával készült.

Kellékszavatosság

  1. Milyen esetben élhet a Vásárló kellékszavatossági jogával?
    Hibás teljesítés esetén a Vásárló az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. A termék átvételének időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek 2 éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait Vásárló érvényesíteni már nem tudja.
  2. Milyen jogok illetik meg a Vásárlót kellékszavatossági igénye alapján?
    Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy végső esetben a szerződéstől is elállhat.
    Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.
  3. Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
    A Vásárló kötelessége, hogy a hiba felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb két hónapon belül, közölje azt az Eladóval. Felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
  4. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
    A Vásárló az Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
  5. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének
    A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vásárló igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webáruházat üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

  1. Milyen esetben élhet a Vásárló termékszavatossági jogával?
    A termék hibája esetén a Vásárló választhat, hogy kellékszavatossági igényét vagy termékszavatossági igényét szeretné érvényesíteni. A Vásárlót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítse. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti
  2. Milyen jogok illetik meg a Vásárlót termékszavatossági igénye alapján?
    Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Vásárlónak kell bizonyítania.
  3. Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
    Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
  4. Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
    Termékszavatossági igényét Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
  5. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
    A Vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Vásárló a felelős. Vásárló termékszavatossági igényét a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.
  6. Az Eladó milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
    Az Eladó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
    • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
    • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
    • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
      A gyártónak /Eladónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ha a termék bármilyen hibája a Vásárló előtt már a vásárláskor ismert volt, akkor erre a hibára szavatossági igény nem érvényesíthető. Ha a Vásárló igényét határidőn túl jelentette be, illetve ha a hiba oka az átadás után keletkezett (pl. természetes elhasználódás, helytelen kezelés vagy tárolás, erőszakos külső behatás), szavatossági igény nem teljesíthető.  

Részletek:

  • természetes bőrbélés színezése
  • beázás (kivéve, ha a lábbeli vízálló réteggel rendelkezik)
  • bőrtalp elkopása viselés következtében
  • gumitalp kopása (a törés természetesen nem)
  • sarokkopás illetve sarokflekk elhasználódása
  • nem megfelelő cipőápolás miatt keletkezett bőrhiba
  • rugós sámfa okozta esetleges eldeformálódás
  • bármilyen külső fizikai behatás miatt keletkezett sérülés.

Egyéb okok:

  • természetes elhasználódásból
  • hibás vagy gondatlan kezelésből
  • túlzott igénybevételből
  • szakszerű tisztítás, ápolás hiányából
  • szakszerűtlen tisztításból
  • házilagos javításból
  • nem rendeltetésszerű használatából
  • keletkező károk esetén

Bármilyen vitatott kérdésben a mindenkori fogyasztóvédelmi hatóság által végzendő vizsgálat a döntő, melynek időtartama a szavatossági ügyintézés idejébe nem számít bele.

Jótállás

Webáruházunk nem értékesít olyan terméket, amely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozna.

Bármilyen probléma esetén a Vásárló vásárláskor kapott számlával vagy annak másolatával tud panaszt tenni és szavatossági igényét érvényesíteni. Előzetes egyeztetés után a kifogásolt terméket a Vásárlónak vissza kell küldenie címünkre (7090 Tamási, Rákóczi u.3.) vagy leadhatja személyesen is. A portósan (utánvéttel) küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni!

Bejelentést tehet e-mailben is a claracipobolt@gmail.com címen.

8. Panaszügyintézés

Amennyiben a Vásárlónak a termékkel vagy a vállalkozás tevékenységével kapcsolatban kifogása van, azt az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

A Vásárló szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással a panaszát. A szóbeli panaszt a vállalkozás köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Amennyiben a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát átadni.

Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési eszköz felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát. Minden egyéb esetben a vállalkozás az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

Az írásbeli panaszt a vállalkozás a beérkezést követően30 napon belül köteles írásban megválaszolni és intézkedni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

  • a vásárló neve, lakcíme
  • a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja
  • a vásárló panaszának részletes leírása
  • a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról
  • a jegyzőkönyvet felvevő személy és a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje
  • telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési eszköz felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

Tájékozatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti.

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a Vásárló fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/

Bírósági eljárás. A Vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.

Tájékoztatjuk, hogy Önnek panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségeit lejjebb találja. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje egyezség létrehozását a felek között. A békéltető testület a vásárló vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad jogokkal és kötelezettségekkel kapcsolatban.

Online vitarendezés. Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, a vásárlók beregisztrálhatnak, így online vásárlással kapcsolatos jogvitáikat ezen keresztül rendezhetik egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Amennyiben Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.

A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

Baranya Megyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: 06-72-507-154
Fax: 06-72-507-152
E-mail: abeck@pbkik.hu; mbonyar@pbkik.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523
Fax: 06-76-501-538
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu; mariann.matyus@bkmkik.hu
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszám: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
E-mail: eva.toth@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870
Fax: 06-46-501-099
E-mail: kalna.zsuzsa@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Telefonszám: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: 06-62-554-250/118
Fax: 06-62-426-149
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám:06-22-510-310
Fax: 06-22-510-312
E-mail: fmkik@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710
Fax: 06-52-500-720
E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Telefonszám: 06-36-429-612
Fax: 06-36-323-615
E-mail: hkik@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.
Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570
Fax: 06-56-510-628
E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszám: 06-34-513-027
Fax: 06-34-316-259
E-mail: szilvi@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.
Telefonszám: 06-32-520-860
Fax: 06-32-520-862
E-mail: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 6-8. III. emelet 331.
Telefonszám: 06-1-269-0703
Fax: 06-1-474-7921
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület
Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.
Telefonszám: 06-82-501-026
Fax: 06-82-501-046
E-mail: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszám: 06-42-311-544
Fax: 06-42-311-750
E-mail: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet
Telefonszám: 06-74-411-661
Fax: 06-74-411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület
Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszám: 06-94-312-356
Fax: 06-94-316-936
E-mail: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.
Telefonszám: 06-88-429-008
Fax: 06-88-412-150
E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu

Zala Megyei Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefonszám: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

9. Szerzői jogok

A weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll (szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény). A Webáruház tartalmának valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából a jogtulajdonos előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. Tilos a weboldalon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása.  A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a  weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet. A jogtulajdonos: Hörnyékiné Tóth Klára E.V.

A digitális adattartalom működése

A weboldalon megjelenő adatokat szolgáltató szerverek elérhetősége évi 99,7% feletti. Rendszeresen mentés készül a teljes adattartalomról, így probléma esetén az eredeti adattartalom visszaállítható. A weboldalon  megjelenő adatokat MySQL adatbázisban tároljuk. Az érzékeny adatok megfelelő erősségű titkosítással vannak tárolva.


Rólunk
Kapcsolat